- Cím
- 8200 Veszprém, Völgyhíd tér 2.
- Levelezési cím
- 8210 Veszprém, Pf. 3501
- Központi telefonszám
- +36 88 770 021
+ 36 70 514 7449
Fax: +36 88 770 062 - E-mail cím
- kozig_veszprem@birosag.hu
Ügyfélfogadási rend
Szerda: 8.00-11.30 és 12.30-15.00
Csütörtök-Péntek: 8.00-11.00
ÜGYFÉLTÁJÉKOZTATÓ
Értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ítélkezési szünet ideje alatt – 2022. július 18. napjától augusztus 19. napjáig – az Ügyfélsegítő napi ügyintézés és az Ügyféltámogató fogadóóra szünetel.
A szünetelést követően – előzetes bejelentkezés alapján – az Ügyféltámogató fogadóórán – első alkalommal 2022. augusztus 24. napján (szerda) 14:00 órától 15:00 óráig – az Ügyfélsegítő napi ügyintézésen – első alkalommal 2022. augusztus 25. napján (csütörtök) 08:00 órától 11:00 óráig – változatlanul állunk rendelkezésükre.
Veszprém, 2022. július 8.
dr. Horváth Tünde
kollégiumvezető
ÉRTESÍTÉS
Értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kialakult járványügyi helyzetre tekintettel a személyes ügyfélfogadás 2020. szeptember 21-től szünetel.
A 2020.El.I.B.35/204/2. számú szabályzat szerinti iratbetekintésre és az ügyféltámogató fogadóórára történő előzetes regisztráció céljából a 70 514 7544-es telefonszámon lehet érdeklődni munkanapokon 8.00 és 11.00 óra között.
dr. Horváth Tünde
Veszprémi Törvényszék Közigazgatási Kollégiumának kollégiumvezetője
2022. MÁRCIUS 1-TŐL VÁLTOZIK A KÖZIGAZGATÁSI PEREKHEZ ÉS EGYÉB KÖZIGAZGATÁSI BÍRÓSÁGI ELJÁRÁSOKHOZ KAPCSOLÓDÓ JOGORVOSLATI FÓRUMRENDSZER
A változásról szóló tájékoztató itt érhető el, a fórumrendszer általános tájékoztatása innen tölthető le.
Akadálymentesség a Veszprémi Törvényszék Közigazgatási Kollégiumának épületében:
Részben akadálymentesített, mely érinti:
- Földszinti épületrész a főbejáraton keresztül mozgáskorlátozott WC-vel.
Az épületbe bejutás rámpán keresztül lehetséges.
Az akadálymentes tárgyaló igényét az ügyfél az elnöki irodában a +36 70 514 7564-es telefonszámon, illetve az adott ügyben, adott bírónál jelezheti és a földszinten lévő 29/A és 29/B tárgyalók kerülnek biztosításra.